->->->Koopgoot zet award winnende campagne door met de “Kookgoot”

Award winnende campagne “Kookgoot”

Wordt doorgezet

Op 25, 26 en 27 mei wordt de Rotterdamse Koopgoot omgetoverd tot “Kookgoot”. Dit culinaire festival wordt dit jaar voor het vierde opeenvolgende jaar georganiseerd en brengt dit ultieme winkelgebied een heel weekend in festivalsferen. Met alleen Rotterdamse (chef)koks, restaurants, terrasjes en sfeervolle gedekte tafels waar men kan aanschuiven om te genieten van een heerlijke lunch of proeverij.

Onder het mom van ‘We kenne weer culinair kanen, zo da’s lekker dan’ wordt de campagne “Een sterk merk uit Rotterdam” op een humoristische manier voortgezet. De campagne werd tijdens het Marketing Congres van de Nederlandse Raad voor Winkelcentra begin april bekroond met de NRW Marketing Award 2018 en de Publieksprijs.

Ondanks dat de Kookgoot volledig is gericht op het versterken van de winkelbeleving in de Koopgoot, wordt de start van het event dit jaar ook gebruikt om de verruiming van de openingstijden in het centrum van Rotterdam, elke dag geopend tot 19.00 uur, te communiceren. De Delftse Poort, nabij het Centraal Station, is daarom uitgenodigd om aan te schuiven tijdens een bierproeverij op vrijdagmiddag. Om te tonen wat de stad te bieden heeft buiten kantoortijden.

2018-06-13T09:53:42+00:00
We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. We doen dat middels deze cookiewall omdat dit voor ons de juiste werkbare oplossing is. PRIMA